Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 12:31:57 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/12798 
aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Tammiste küla, Kellukese tee 5, Pärnu 
maakond, Tori vald, Tammiste küla, Kellukese tee 5, Pärnu maakond, Tori 
vald, Tammiste küla, Kellukese tee 5, Pärnu maakond, Tori vald, Tammiste 
küla, Kellukese kergliiklustee L2 // Kellukese tee, Pärnu maakond, Tori 
vald, Tammiste küla, Ritsika kergliiklustee L1 // Ritsika tee T1 (Tammiste 
algkool-kogukonnakeskus, Soojuspuuraugud, Multifunktsionaalne spordiväljak, 
Juurdepääs ja parkla, Juurdepääs ja kergliiklustee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rahvatervise seadus §12.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27204814>  (menetlus nr: 
457506), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (MERIKE RAUDSEPP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister